Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Zarządzenie nie podlega publikacji.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 549
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Radziejów
Nazwa: w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych powierzonych w ramach projektu „pl.ID-Polska ID karta” Urzędowi Miasta Radziejów
Numer: 256
Typ: Brak
Osoba, która wytworzyła informację: Jadwiga Wojciechowska
Osoba, która udostępnia informację: Jadwiga Wojciechowska
Data wytworzenia informacji: 25.10.2021 08:03:08
Data udostępnienia informacji: 25.10.2021 08:04:40
Data ostatniej aktualizacji: 25.10.2021 08:04:33
Rejestr zmian